FAQ

Poniżej zebraliśmy listę najcześciej zadawanych pytań razem z odpowiedziami. Jeżeli nie rozwiązują one wszystkich Twoich wątpliwości, napisz do nas na adres sklep@LIKEHOME.shop.pl lub zadzwoń na numer (+48) 32 454 21 32  (w dni robocze od godziny 10.00 do 18.00 w soboty od godz. 10.00 do 13.00), chętnie pomożemy :)

Pytania dotyczące dostępności towaru oraz sposobu płatnosci za zamówienie:

Co oznacza status dostepności "Jest" a co "Na zamówienie"?

Produkt z dostepnościa "jest" jest u nas na magazynie, podajemy nawet jaka jest ilość danego produktu. Te produkty możesz kupić w dowolnej formie płatności (pobranie, przelew, raty).
Produkt z dostępnością "na zamówienie" jest sprowadzany na konkretne zamówienie klienta - taki produkt możesz kupić tylko w przedpłaconej formie płatności (przelew, karta).

Jaki jest czas oczekiwania na produkty "jest"?

Produkty o statusie "jest" nadajemy tego samego dnia lub maksymalnie w 24h od momentu zamówienia. W przypadku produktów opłacanych przelewem, przesyłki wysyłamy w dniu zaksiegowania przelewu na naszym koncie lub maksymalnie w 24h od monentu zaksięgowania.

Jaki jest czas oczekiwania na produkty o statusie dostepności "na zamówienie"?

Zdecydowana większość produktów na zamówienie wysyłana jest w czasie do 14 dni  od momentu zamówienia. Są jednak produkty na które czas oczekiwania jest dłuższy. O czasie oczekiwania poinformujemy mailowo.

Czy na pewno towar który zamówiełem jest dostępny na magazynie?

W 99% przypadków towar który ma status "jest" jest na magazynie. 1% rezerwujemy na błędy magazynowe i sytuacje kiedy towar ulega uszkodzeniu przez co nie jesteśmy w stanie wysłać pełnowartościowego towaru. Jezeli taka sytuacja wystapi kontaktujemy się z klientem aby ustalić dalszy tok działania.

Dlaczego nie mogę włożyć towaru do koszyka?

Może zdarzyć się, że towar, który zazwyczaj jest w naszym magazynie chwilowo jest niedostępny. W takiej sytuacji prosimy - zadzwoń do nas lub napisz maila (e-mail sklep@LIKEHOME.shop.pl, numer telefonu +48 32 454 21 32).

Czy musze się rejestrować/zakładać konto zeby zrobić zakupy?

Rejestracja nie jest konieczna do złożenia zamówienia w sklepie. Założenie konta może okazać się pomocne przy kolejnych zamówieniach - nie ma konieczności ponownego wprowadzania danych adresowych. 

Czy jest minimalna kwota zamowienia?

Nie. Realizujemy wszystkie zamówienia, bez kwoty minimalnej.

Czy mogę zapałcić za zakupy w sklepie internetowym kartą kredytową?

Tak. Aktualnie możliwe jest realizowanie płatności kartami Visa, MasterCard, JCB. Płatności realizowane są przez system Przelewy24.

Czy mogę zapłącić za zakupy kurierowi przy dostawie lub przelewem żebym nie musiał mieć przygotowanych pieniędzy dla kuriera?

Tak. Możlwe są obydwie formy płatnosci. Forma płatności za zakupy wybierana jest w 2 kroku koszyka.

Czy moge kupić na raty?

Tak. Sprzedaż ratalna dostępna jest dla zamówień od 300 zł i obsługiwana jest przez system e-raty u agenta Przelewy24. Procedura odbywa si całkowicie on-line od wypełniania wniosku ratalnego do decyzji kredytowej w około 15 minut. Bankami realizującymi system e-raty są Alior Bank, mBank oraz Sygma Raty. Szczegółowo system ratalny opisany jest w dziale Jak kupic na raty?

Nie wiem czy płatność przelewowa lub PayU przebiegła własciwie. Co mam robić?

Proszę chwile odczekać i sprawdzić czy na koncie została zaksięgowana operacja przelewu. W przypadku dalszych wątpliwości, zadzwoń do nas lub napisz (e-mail sklep@LIKEHOME.shop.pl, numer telefonu +48 32 454 21 32). Wspólnie ustalimy dalszy tok działania.

Nie wiem co sie dzieje z moim zamówieniem. Co mam robić?

Wszystkie zamówienia przechodzą przez 4 statusy "zamówienie nowe", "zamówienie potwierdzone", "zamówienie w realizacji" oraz "zamówienie zrealizowane". Przy kazdej zamiana statusu nasz system automatycznie wysyła wiadomość o postępie w realizacji na e-mail podany przy składaniu zamówienia. Zawsze można wysłać do nas maila sklep@LIKEHOME.shop.pl lub zadzwonić (+48) 32 454 21 32 w godzinach pracy sklepu. Sprawdzimy i wyjaśnimy, co się dzieje z zamówieniem.

Czy mogę dostać fakturę na zamawiany towar?

Jeżeli chcesz otrzymać fakturę, wystarczy zaznaczyć opcję "faktura" w 2 kroku składania zamówienia (standardowo wystawiamy paragon).

 

Pytania dotyczące dostawy zamawianego towaru: 

Jaki jest koszt przesyłki zamawianego towaru?

Koszt przesyłki uzależniony jest od wagi kupowanego towaru i wybranego sposobu płatności. Sklep sam wyliczy i określi w koszyku odpowiednie koszty. Koszty przesyłki można sprawdzić na stronie Ceny dostaw towaru.

Od jakiej kwoty są darmowe przesyłki?

Wszystkie zamówienia powyżej 300 zł wysyłamy na nasz koszt. Dotyczy to tylko transakcji krajowych i przesyłek krajowych.

Jak szybko / Kiedy bedzie wysłane moje zamówienie?

Produkty, które są dostępne na magazynie (oznaczone statusem "jest" w momencie wkładania do koszyka) nadajemy tego samego dnia lub maksymalnie w 24h od momentu zamówienia. W przypadku produktów opłacanych przelewem, przesyłki wysyłamy w dniu zaksiegowania przelewu na naszym koncie lub maksymalnie w 24h od monentu zaksięgowania.

Jak szybko poczta dostarczy moje zamówienie?

Aktualnie zamówienia wysyłamy w opcji Pocztex Kurier 48h. Zdecydowana większość przesyłek dociera do odbiorcy w czasie do 48h od momentu nadania.

Czy dostanę numer listu przewozowego

Wszystkie zamówienia przechodzą przez 4 statusy "zamówienie nowe", "zamówienie potwierdzone", "zamówienie w realizacji" oraz zamówienie "zrealizowane". Po każdej zmianie statusu zamówienia, nasz system automatycznie wysyła maila z infromacjami na adres podany w momencie składania zamówienia. W mailu wysyłanym w momencie wysyłki towaru będzie podany numer listu przewozowego do śledzenia przesyłki. UWAGA - dodatkowo dostawca POCZTA POLSKA informuje o planowanej dostawie SMSem w dniu doręczenia.

Czy mogę ustalić godzinę dostawy towaru

Możemy przekazać kurierowi sugerowana godzinę dostawy niestety nie mamy możliwości zagwarantować, że dostosowanie się będzie możliwe. Najlepiej po otrzymaniu numeru listu przewozowego skontaktować się bezpośrednio z przewoźnikiem i ustalić godzinę dostawy.

Czy moge zamawiany towar w sklepie internetowym odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym

Tak. Po otrzymaniu informacji o zmianie statusu realizacji zamówienia na "zrealizowane" towar jest przygotowany do odbioru w sklepie stacjonarnym.

 

Pytania dotyczące bezpieczeństwa zakupów: 

Skąd wiem że dostane zamawiany towar a nie przysłowiową "cegłę"

Jesteśmy legalnie działającą firmą, poza sklepem internetowym mamy także sklep stacjonarny. Jeżeli takie zapewnienie nie wystarczy zawsze brak realizacji opłaconego zamówienia można zgłosić na policję.

Czy moje dane z karty kredytowej są bezpieczne?

Tak. Sklep nie przechowuje informacji o kartach kredytowych. Przetwarza je tylko broker płatnosci czyli Przelewy24 - a dane przesyłane są poprzez szyfrowane połączenie "https". 

Czy moje dane osobowe sa bezpieczne?

Tak. Sklep ma wprowadzoną politykę bezpieczeństwa, a zbiór danych osobowych zgłoszony jest do GIODO.

Portal https://www.likehome.shop.pl/ wykorzystuje pliki cookies, czyli tzw "ciasteczka". W przypadku braku akceptacji korzystania z plików cookies prosimy o opuszczenie strony.